אנו מאמינים במקצועיות, לכן הלכנו ללמוד את המקצוע מהמקצוענים בחו"ל והנה תעודות ההסמכה

הקודם
הבא

איך לנקות מושבי רכב

איך לנקות מושבי רכב ? אנחנו בחברת קאר-טק, מתמחים בניקוי, תיקון וחידוש ריפודים ומושבים לכל סוגי הרכבים. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות לתחזוקה שוטפת של ריפודי הרכב. כל העצות והטיפים המופיעים ללפניכם, מבוססים על הידע המקצועי המורחב של חברתנו.

איך לנקות מושבי רכב - ניקוי בהתאם לסוג הריפוד

על מנת להתאים לקהל לקוחותינו את הליכי הניקוי היסודיים והמבריקים ביותר בתחום, אנחנו בחברת קאר-טק, מקפידים לאבחן את סוג הריפוד בטרם תחילת הטיפול. האבחון המקדים נועד לצרכי התאמת אופי הניקוי וחומרי הניקוי בהם ייעשה שימוש במהלך הטיפול. התאמת חומרי הניקוי מאפשרת לנו לייעל את הליך הניקוי ולהימנע מפעולת ניקוי העלולה להזיק להרכב הבד או סוג העור ממנו מיוצר הריפוד. שירותי הניקוי המקצועיים של חברתנו, מוצעים לכל סוגי הרכבים ולכל סוגי הריפוד (בד ועור כאחד). שירות זה מוענק לכל אחד ואחת מכם המעוניין לחדש את מראה הריפוד ברכבו, ולכל אחד ואחת מכם המעוניין להסיר כתמים עיקשים המופיעים על גבי מושבי הרכב. 

איך לנקות מושבי רכב -טיפים לניקוי

  • הימנעו ככל הניתן מעישון בתוך חלל הרכב- עשן הסיגריות גורם לריחות לוואי "הנתפסים" לבד, לעור ולפלסטיקה המצויה בתוך חלל הרכב. כמו כן, בדל סיגריה דולק הנופל על מושבי הרכב,  עלול לגרום להופעת "חור" לא אסתטי.
  • גם בימים חמים במיוחד הקפידו על פתיחת חלונות הרכב בעת הפעלת המזגן, וזאת לצרכי אוורור של תעלות המיזוג ברכב.
  • התחילו וסיימו כל נסיעה עם חלונות פתוחים, זאת דרך יעילה לאפשר לאוויר המצוי בחלל הרכב להתחלף באוויר נקי ונעים יותר לנשימה.
  • בצעו פעולת שאיבה באופן תדיר וקבוע- מומלץ לבצע ניקוי פנים רכב בכל פעם שאתם מנקים את רכבכם גם מבחוץ.
  • במידה והריפוד ברכבכם מיוצר מעור, הקפידו על העברת מטלית לחה על גבי מושבי הרכב אחת לשבוע. פעולה זו תשמור על איכות העור לאורך זמן ותימנע היווצרות סדקים וכדומה.
  • במידה ועל גבי המושב הופיע כתם לח, מהרו להסירו באמצעות חומר ניקוי המותאם לסוג הבד או העור ממנו מיוצר הריפוד ברכבכם.
איך לנקות מושבי עור ברכב
ריח של עובש ברכב

ריח של עובש ברכב

ריח של עובש הוא אחד הריחות הקשים להסרה. עובש נובע ממקור רטיבות. כאשר יש רטיבות במקום מסוים והמים עומדים מעל 48 שעות ומעל 22 מעלות, מתחיל להתפתח באזור זה באופן טבעי עובש. עובש הוא סוג של פטרייה הניזונה מהלחות ולבסוף מותירה סימן ירוק של משקעים. 

קרא עוד »
איך להוציא ריח רע מהרכב

איך להוציא ריח רע מהרכב

ריחות רעים רעים יכולים לבוא ממקורות שונים ברכב. זה יכול להיות כתוצאה מעישון ברכב שיוצר ריח של סיגריות, שתן של ילדים או חיות בית כמו כלבים וחתולים, כתוצאה מדברי אוכל שיכולים לעשות לנו ממש רע כמו : חלב, שוקו, רוטב של תבשיל דגים או קופסת טונה שנשפכה.

קרא עוד »
נטרול ריחות רעים ברכב - ריח סיגריות ברכב

איך לנטרל ריח סיגריות ברכב

סילוק ריח סיגריות ברכב ישנם רכבים שנמצאים בבעלות של אנשים שמעשנים. עשן הסיגריות נתפס כמעט בכל מקום בתוך הרכב כמו : הריפודים, השטיחים, התקרה וכל

קרא עוד »
חידוש ריפודים לרכב

חידוש ריפודים לרכב

ריפודי הרכב בלויים או קרועים? רוצים לחדש את מראה הריפוד ברכב? זקוקים לשירותי ניקוי, תיקון וחידוש של מושבי וריפודי הרכב? הגעתם למקום הנכון! אצלנו בחברת קאר-טק, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פתרונות מקצועיים המוענקים לכם בתחום חידוש הריפודים לכל סוגי הרכבים. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות השירות ואודות חברת קאר-טק, המובילה את תחומי הניקוי, החידוש והתיקון של עולם הריפודים לרכב!

קרא עוד »
ניקוי מושבים לרכב

ניקוי מושבים לרכב

ניקוי מושבים לרכב במסגרתו אנו מבצעים ניקיון יסודי לריפודי הרכב וכן מבצעים תהליך של חדירה לשכבות העמוקות של המושב על מנת "לשלוף" ממנו את הלכלוך העקשן, להציף אותו כלפי מעלה ולהסיר אותו לחלוטין. לשם כך יש צורך בחומרים מיוחדים, חלקם מבוססים על קצף החודר אל תוך שכבות הספוג, נדבק ללכלוך וצף כלפי מעלה כשהוא שולף את חלקיקי הלכלוך החוצה, אך בזה לא נגמר תהליך הניקוי. ריפודי הרכב עצמם

קרא עוד »