אנו מאמינים במקצועיות, לכן הלכנו ללמוד את המקצוע מהמקצוענים בחו"ל והנה תעודות ההסמכה

הקודם
הבא

כיסויים לרכב מעור

נמאס לכם לראות את הכיסויים ברכב דהויים כל הזמן? רוצים לשלם פעם אחת על כיסוי איכותי שגם ישדרג את המראה של הרכב שלכם? יש לנו את הפתרון הטוב ביותר עבורכם – כיסויים לרכב מעור הם ללא ספק הבחירה האולטימטיבית עבורכם. מדובר בכיסויים האיכותיים ביותר שתוכלו לבחור לרכב שלכם, כך שלא רק שתוכלו לקבל מראה אלגנטי וחדיש לרכב שלכם, אלא גם תשדרגו את איכות הנסיעה והישיבה שלכם על המושבים. עבור מרבית האנשים כיסויי עור יהיו נוחים הרבה יותר בהשוואה לכיסויים אחרים אשר אינכם מתחשבים בנוחות הנסיעה אלא רק בהגנה על מושבי הרכב מלכלוך או כל סוג של נזק חיצוני. בעזרת כיסויים לרכב מעור תוכלו להרוויח את כל היתרונות במוצר אחד ומשתלם.

מהי העלות של כיסוי לרכב מעור?

כמו בכל תחום, גם כאשר אתם עומדים לבחור כיסוי לרכב מעור עומדות בפניכם מבחר גדול במיוחד של אפשרויות. כך שקשה מאוד לאמוד את המחירים באופן כללי והם יכולים להתחיל מכמה מאות שקלים ולהגיע אך לאלפי שקלים עבור ריפוד יוקרתי. לכן חשוב מאוד שתדעו מבעוד מועד איזה סוג של כיסויי עור אתם מחפשים, כאלה שגם יתאימו לתקציב שלכם וגם יתאימו לדרישות ולשאיפות שלכם מהם. אנו כמובן נוכל לספק לכם ייעוץ מקצועי ואישי, כך שתעשו את הבחירה הנכונה ולא תשלמו על מוצר שלא יספק את הצרכים שלכם.

באיזה שלב מומלץ לרכוש כיסויים לרכב מעור?

הדעה הרווחת היא כי כדאי לרכוש כיסוי למושבי הרכב כבר בעת קניית הרכב או צמוד ככל האפשר לתאריך זה. כיום קל מאוד ללכלכך את הרכב, וכל דבר עלול לסכן את המראה הנוצץ והחדיש של מושבי הרכב שלכם. לכן אתם יכולים למנוע מצב שבו תאלצו לשלם על שטיפת ריפודים או על ניקוי יסודי של הרכב. רכישת כיסויים לרכב מעור תעשו עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר. ראשית כל מדובר בכיסויים יוקרתיים מאוד אשר כבר בעת ההתקנה שלכם ישדרגו באופן משמעותי את המראה של הרכב שלכם בין אם מדובר ברכב חדש או ישן. בנוסף האפשרות של כיסויים מהסוג הזה לספוח אליהם לכלכוך שיהיה לכם קל מאוד לנקות הוא אידיאלי עבור משפחות עם ילדים או עבור אנשים שנוהגים לאכול או לשתות בעת הנסיעה. אנו מזמינים אתכם לבחור את כיסוי עור אידיאלי עבור הרכב שלכם מבין המבחר הענק שקיים אצלנו ומוצע עבורכם.

כיסויים לרכב מעור
ריח של עובש ברכב

ריח של עובש ברכב

ריח של עובש הוא אחד הריחות הקשים להסרה. עובש נובע ממקור רטיבות. כאשר יש רטיבות במקום מסוים והמים עומדים מעל 48 שעות ומעל 22 מעלות, מתחיל להתפתח באזור זה באופן טבעי עובש. עובש הוא סוג של פטרייה הניזונה מהלחות ולבסוף מותירה סימן ירוק של משקעים. 

קרא עוד »
איך להוציא ריח רע מהרכב

איך להוציא ריח רע מהרכב

ריחות רעים רעים יכולים לבוא ממקורות שונים ברכב. זה יכול להיות כתוצאה מעישון ברכב שיוצר ריח של סיגריות, שתן של ילדים או חיות בית כמו כלבים וחתולים, כתוצאה מדברי אוכל שיכולים לעשות לנו ממש רע כמו : חלב, שוקו, רוטב של תבשיל דגים או קופסת טונה שנשפכה.

קרא עוד »
נטרול ריחות רעים ברכב - ריח סיגריות ברכב

איך לנטרל ריח סיגריות ברכב

סילוק ריח סיגריות ברכב ישנם רכבים שנמצאים בבעלות של אנשים שמעשנים. עשן הסיגריות נתפס כמעט בכל מקום בתוך הרכב כמו : הריפודים, השטיחים, התקרה וכל

קרא עוד »
חידוש ריפודים לרכב

חידוש ריפודים לרכב

ריפודי הרכב בלויים או קרועים? רוצים לחדש את מראה הריפוד ברכב? זקוקים לשירותי ניקוי, תיקון וחידוש של מושבי וריפודי הרכב? הגעתם למקום הנכון! אצלנו בחברת קאר-טק, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פתרונות מקצועיים המוענקים לכם בתחום חידוש הריפודים לכל סוגי הרכבים. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות השירות ואודות חברת קאר-טק, המובילה את תחומי הניקוי, החידוש והתיקון של עולם הריפודים לרכב!

קרא עוד »
ניקוי מושבים לרכב

ניקוי מושבים לרכב

ניקוי מושבים לרכב במסגרתו אנו מבצעים ניקיון יסודי לריפודי הרכב וכן מבצעים תהליך של חדירה לשכבות העמוקות של המושב על מנת "לשלוף" ממנו את הלכלוך העקשן, להציף אותו כלפי מעלה ולהסיר אותו לחלוטין. לשם כך יש צורך בחומרים מיוחדים, חלקם מבוססים על קצף החודר אל תוך שכבות הספוג, נדבק ללכלוך וצף כלפי מעלה כשהוא שולף את חלקיקי הלכלוך החוצה, אך בזה לא נגמר תהליך הניקוי. ריפודי הרכב עצמם

קרא עוד »