אנו מאמינים במקצועיות, לכן הלכנו ללמוד את המקצוע מהמקצוענים בחו"ל והנה תעודות ההסמכה

הקודם
הבא

ניקוי רכב פנימי

מחפשים אחר שירותי ניקוי מושלמים לחלק הפנימי של רכבכם? רוצים להבטיח לעצמכם שירותי ניקוי מקצועיים וללא פשרות? הגעתם למקום הנכון! אצלנו בקאר-טק, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של שירותי ניקוי המותאמים לכל סוגי הרכבים, והכול במסגרת שירות אישי, מקצועי וללא פשרות!

כחברה מובילה בתחום ניקוי המושבים והריפודים לרכב, אנחנו בחברת קאר-טק, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות מהיצע נרחב של שירותי ניקוי פנים הכוללים בין היתר:

  • שירותי ניקוי יסודיים המותאמים לכל סוגי הרכבים, לרבות רכבים בעלי מושבי העור ורכבים בכל מושבי בד.
  • ניקוי יסודי במסגרת טיפול נקודתי להסרת כל סוגי הכתמים
  • ניקוי חלקו העליון על פנים הרכב
  • החלפת ריפודים במידת הצורך
  • תיקון ומילוי מושבים רעועים או מוזנחים
  • ניקוי יסודי באמצעות מכשירים מתקדמים לשאיבת אבק

ועוד מגוון נרחב של שירותי ניקוי בהתאם למצבו הפנימי של הרכב.

ניקוי רכב פנימי - ההבדל הנקי זה עניין של ניסיון!

הידע, המוניטין והניסיון המקצועי שלנו בחברת קאר-טק, מבוסס על היכולות המקצועית של חברת קלינטק אליה אנו משתייכים. שתי החברות מנוהלות על ידי איציק אוז'לבו, בעל תואר שני במנהל עסקים ובעל ידע מקצועי מורחב בתחום הטקסטיל. שתי החברות עוסקות בתחום ניקוי מושבי עור ובד על כל סוגיהם, דבר המבטיח לכם הליכי ניקוי פנים לרכב ברמה הכי גבוהה בישראל. כחברה המתמחה במתן שירותי ניקוי וחידוש ריפודים ומושבים לרכב, אנחנו בקאר-טק, מקפידים לבדוק את סוג העור והרכב הבד מהם מיוצרים מושבי הרכב, וזאת כחלק מקדים להליך ניקוי פנים הרכב. פעולה זו נועדה לבצע התאמה בין חומרי הניקוי ואופי הניקוי לבין מושבי הרכב, וכל זאת על מנת להעמיד לרשות כל לקוח ולקוח את התוצאה הנקייה והמבריקה ביותר!

ניקוי רכב פנימי - ניקוי יסודי ללא פשרות!

כחברה מובילה ובעלת מוניטין רב בתחום ניקוי המושבים והריפודים לרכב, אנחנו בחברת קאר-טק, מתחייבים למתן שירות יסודי וללא פשרות מקצועיות לאורך כל הדרך. שירותי הניקוי שלנו מתמקדים בהתאמת  ההליך לבין מצבו הנוכחי של פנים הרכב ובהתאם לדרישות הלקוח. אנו מחזיקים את כל חומרי הניקוי המובילים והאיכותיים ביותר בתחום ניקוי הרכב, ויחד עם זאת אנו מחזיקים בציוד הטכנולוגי המתקדם והמשוכלל ביותר הנועד לצרכי ניקוי פנים. במידה וגם אתם רוצים ליהנות מחלל רכב פנימי מבריק ומצוחצח, זה הזמן להכיר את כל השירותים המקצועיים והיסודיים שלנו בתחום הניקוי. השירות המקצועי שלנו מיועד לכל אחד ואחת מבעלי הרכבים בישראל, והוא מתקיים באמצעות צוות ניקוי מקצועי ומיומן המגיע עד למקום בו אתם חונים את הרכב ביומיום. במידת הצורך, אנו מניידים את המכונית הפרטית שלכם למרכז השירות המקצועי שלנו, וזאת לצרכי תיקון או החלפה של מושבי וריפודי הרכב. 

ניקוי רכב פנימי - ניקוי ריפודים לרכב - ניקוי ריח עובש
ריח של עובש ברכב

ריח של עובש ברכב

ריח של עובש הוא אחד הריחות הקשים להסרה. עובש נובע ממקור רטיבות. כאשר יש רטיבות במקום מסוים והמים עומדים מעל 48 שעות ומעל 22 מעלות, מתחיל להתפתח באזור זה באופן טבעי עובש. עובש הוא סוג של פטרייה הניזונה מהלחות ולבסוף מותירה סימן ירוק של משקעים. 

קרא עוד »
איך להוציא ריח רע מהרכב

איך להוציא ריח רע מהרכב

ריחות רעים רעים יכולים לבוא ממקורות שונים ברכב. זה יכול להיות כתוצאה מעישון ברכב שיוצר ריח של סיגריות, שתן של ילדים או חיות בית כמו כלבים וחתולים, כתוצאה מדברי אוכל שיכולים לעשות לנו ממש רע כמו : חלב, שוקו, רוטב של תבשיל דגים או קופסת טונה שנשפכה.

קרא עוד »
נטרול ריחות רעים ברכב - ריח סיגריות ברכב

איך לנטרל ריח סיגריות ברכב

סילוק ריח סיגריות ברכב ישנם רכבים שנמצאים בבעלות של אנשים שמעשנים. עשן הסיגריות נתפס כמעט בכל מקום בתוך הרכב כמו : הריפודים, השטיחים, התקרה וכל

קרא עוד »
חידוש ריפודים לרכב

חידוש ריפודים לרכב

ריפודי הרכב בלויים או קרועים? רוצים לחדש את מראה הריפוד ברכב? זקוקים לשירותי ניקוי, תיקון וחידוש של מושבי וריפודי הרכב? הגעתם למקום הנכון! אצלנו בחברת קאר-טק, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פתרונות מקצועיים המוענקים לכם בתחום חידוש הריפודים לכל סוגי הרכבים. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות השירות ואודות חברת קאר-טק, המובילה את תחומי הניקוי, החידוש והתיקון של עולם הריפודים לרכב!

קרא עוד »
ניקוי מושבים לרכב

ניקוי מושבים לרכב

ניקוי מושבים לרכב במסגרתו אנו מבצעים ניקיון יסודי לריפודי הרכב וכן מבצעים תהליך של חדירה לשכבות העמוקות של המושב על מנת "לשלוף" ממנו את הלכלוך העקשן, להציף אותו כלפי מעלה ולהסיר אותו לחלוטין. לשם כך יש צורך בחומרים מיוחדים, חלקם מבוססים על קצף החודר אל תוך שכבות הספוג, נדבק ללכלוך וצף כלפי מעלה כשהוא שולף את חלקיקי הלכלוך החוצה, אך בזה לא נגמר תהליך הניקוי. ריפודי הרכב עצמם

קרא עוד »